SCRISOAREA 1

Din seria scrisori către viitorul..

 

Dragul meu,

Încep prin a îti scrie aceste rânduri cu gândul la tine, şi mă gândesc la reacția pe care o vei avea când o să le primeşti.

Eşti foarte special pentru mine, de aceea mă rog pentru tine încă din înainte de a ne întâlni. Probabil că ți-e greu şi poate că te gândeşti şi tu la aleasa ta.

Vreau să şti că nu eşti singur, chiar dacă aşa te simți ,nu, nu eşti! Ştiu că e grea aşteptarea dar mai ştiu că e şi binecuvântată! Vreau să te incurajez, deci mergi înainte prin credință, nu renunța la prima ispită,  fii tare !fă-o pentru mine, fă-o pentru noi. Haide ca înpreună să facem cerul să se bucure de noi.

Mă rog ca Domnul, să îți poarte paşi zi de zi, indiferent că eşti la lucru,acasă sau la şcoală , ştiu ca eşti prețios pentru că ai fost ales din înainte să ma nasc, Eşti cel mai valoros om pentru mine.

Iar acum, că vezi cum te-am aşteptat, vreau să îți zic de cântecul pe care visez că îl cântăm amândoi prin casă cu copiii care fac gălăgie. Şi cu gândul la ochii tăi, pentru că atunci cănd îi privesc adânc îmi văd viața trecând alături de tine! Dar mai mult de atât văd eternitatea care este o binecuvântare in cer alături de tine şi copiii noştri .

Să şti că te iubesc! incă de pe acum, de aceea „îngeraş” te-am aşteptat .

Mă gândeam  că ți-ar  place porecla şi îți zic de unde am luat-o , persoanele care au grijă ca totul sa mearga bine, care sunt protectoare şi iubitoare aşa ca tine,le poți numi ingeri !eşti special şi doar pentru tine am păstrat-o . Plus că şi eu am simnțit că te-ai rugat pentru mine. Nu am nevoie de palate şi de nimic ce ar putea să nu mai facă dragostea dintre noi atât de dulce.

Vezi? Orice ispită ai avut, ai răbdat ! Iar acum Dumnezeu a făcut ca drumurile noastre să se intâlnească iar tu eşti băiatul care m-a cucerit pe genunchi, cu privirea indreptată spre cer! Şi cu inima pusă in mâna lui Dumnezeu .IMG-20150620-WA0008

Până când noi ne vom intâlni, rabdă.

Totul e mai frumos în doi . Iar iubirea are cel mai plăcut parfum.

Lasă un răspuns

