INIMA MEA NU E UN COŞ DE GUNOI!

Mă tot gândesc de ceva vreme…Aşa de uşor ne umplem coşul inimii cu tot felul de gunoie: de la ,,relații de prietenie” care se sfârşesc cu block pe facebook şi cu ură, pe urmă, până la cele mai scârboase şi indecente imagini pe care le acesează lumea pe internet. Potrivit cu ultimele,,ştiri”, nu mai reprezintă absolut nici o problemă să locuieşti cu cineva fără ca acea persoană să îți fie soț sau soție. Iar aceia care ajung în acest punct, cel mai probabil, au trecut deja prin etapa cu numele ,,testarea compatibilității când vine vorba de coabitare” şi au decis ca, totuşi, să aprecieze binele din celălalt şi să-l accepte aşa cum este: un simplu om. Şi, până la urmă, cum conceptul de divorț nu mai reprezintă un obstacol în calea căsătoriei, omul contemporan are oricând libertatea de a lega şi a dezlega o căsătorie după bunul plac, conceptul de ,,dragoste” fiind înlocuit cu flacăra pasiunii simțită în primii ani ca şi cuplu. Dacă e să o luăm aşa, când se duce ,,dragostea”, se duce şi căsnicia, instituția sacră creată de Însuşi Dumnezeu. Mie, personal, îmi este foarte greu să îmi umplu mintea cu lucruri nerelevante! Nu stiu cum să mă exprim, ca să fiu cât mai clară, făra a lăsa loc de înterpretări! Nu mă interesază viața a nu ştiu cărui milionar sau a nu ştiu cărei ,,vedete” din televiziunea actuală. Totul se rezumă la faptul că au bani! În fond, la ce e bun să ai atâta avere, iar alții să moara prin Oltenia de foame? La ce e bun să ne numim ,,creştini” când nici nu practicăm ceea ce vorbim?

Păi, drag ,,creştin”, nu-ți mai omorî copiii făcând avort, pentru ca, mai apoi, să îți fie greu să accepțifaptul că nu-i mai poți avea?

Drag ,creştin”, avem biserici în fiecare cartier, dar sunt goale, iar orfelinatele si azilele sunt pline de dau pe dinafară, iar strigatele copiilor ce au nevoie de o simpla îmbrătişare nu au, de multe ori, răspunsuri!

Şi, dacă tot am început să exprim ce simt, vreau să spun că eu, una, m-am săturat ! Efectiv, sunt sătulă să stau cu mâinile în sân, să aud atâta teorie despre cum trebui să fii tu, ca şi creştin, despre ce este fericirea! Îmi e silă, silă, silă!!! Trăim foarte puțin, iar timpul nu numai că trece repede, dar fuge! Iar dacă tu, cel care ştii asta, nu o să faci ceva ca să rămâi în sufletele oamenilor, toată viața ta monotonă a fost în zadar! Ştiu de ce? Pentru că ai făcut tot ce se putea face pe acest pământ, ai gustat din toate gunoaiele acestei lumi fără să ştii că ele, de fapt, te înjunghie, te fac din ce în ce mai slab, îți îmbolnăvesc inima şi te lasă făra viață .

Vrei să îți recomand un scop pentru care să trăiesti ? Hai să vedem… Încetează să mai critici şi, mai bine, pune mâna şi fă ceva în legătură cu acea problema! O să vezi, că, dacă tu te schimbi, atunci şi lumea va deveni ,,un loc mai bun”.

Lasă vocea care îti spune: ,,Să facă alții, că tu nu eşti bun, tu nu ai experiență!”! Las-o! Daca vrei sa faci ceva, du-te şi vizitează un batrân, în loc să îl injuri! Dă-i locul tău in autobuz, că nu te va costa prea mult! Eu cred în dreptate si cred cu tarie că ceea ce noi facem ni se întoarce, mai devreme sau mai târziu şi şi noi vom ajunge odată bătrâni.

Cât despre toate mizeriile… Nu le mai stârnge în coşul inimii tale! Ea nu a fost făcută pentru gunoaie, ci pentru parfum! Doar aşa lumea se poate schimba!  Hai să lăsăm teoria şi să punem puținul pe care îl ştim în practică ! Te provoc, drag cititor, ca, în această saptămână, să faci o faptă bună sau două, în fiecare zi, şi, apoi, lasă un comentariu cu ceea ce ai făcut. Aşa ne vom putea încuraja şi inspira unul pe altul .

Cum am spus? Suntem învingători doar atunci când ne ridicăm împreună! Fii binecuvântat! Screenshot_2016-04-25-22-56-41-1

3 gânduri despre „INIMA MEA NU E UN COŞ DE GUNOI!

Lasă un răspuns

