Să cunoaştem autorul 😅

Dragă cititorule,

Numele meu este Barac Ada Rahela, am 19 ani .  Nu imi place să vorbesc despre mine, pentru că nu sunt prea multe de zis. Dar sincer o să vorbesc despre ceea ce Dumnezeu a făcut pentru mine pană acum .

De ce scriu?

Păi asta e cheia. Imi place să ajut oameni şi mă gandeam să impărtăşesc cu alți diferite experiențe şi diferite gânduri . Plus de asta, eu cand scriu sau citesc intru in lumea mea.

Pe acest blog, postez opinile mele personale . Sunt sinceră in ceea ce spun .

Imi place să citesc povesti şi să le scriu .sunt conştientă că mai am greşeli dar le corectez cu timpul . Eu nu pot fi perfectă Dar ştiu că mă iubeşte cineva Perfect!

Imi fac prieteni mai greu, dar şi cand îi trec in carnețelul inimi, acolo răman.

Apreciez ajutorul oferit, încurajările pe care le-am primit . Mulțumesc că îmi urmăriți blogul şi chiar nu ştiu ce să mai spun .

În cuvinte nu poți descrie fericirea pentru că e mult prea valoroasă,iar cuvintele  prea sărăcăcioase .

Atunci cand văd cât de frumos a creat Dumnezeu lumea, mă minunez in continu.

Cum am spus, despre mine nu prea sunt multe de spus. Sunt un om oarecare care are un Prieten ce face din imposibil posibil. Iar ceea ce aş vrea să mă diferențieze de restul, este că eu îl am pe El.   img_20161204_213146758

Să aveti o zi binecuvântată!

2 gânduri despre „Să cunoaştem autorul 😅

Lasă un răspuns

