Ce „mărțişor” porți?

Screenshot_2017-03-02-16-59-13-1.pngE luna martie, o lună în care sexul feminin  este sărbătorit,apreciat,complimentat la maxim .

Deşi noi femeile(fetele)  nu avem nevoie de o zi anume ca să fim iubite ,totuşi avem zile înternaționale . Acum, zic „Ce bine că avem drepturi”

Voi începe cu noi, cu toți!

Mărțişoarele se pun in piept, ca şi simbol, asta da tradiție! vestim primăvara ,alături de ghiocei şi viorele . Cele mai curajoase si frumoase flori . Ne alegem de obicei cu grijă  mărțişoarele, să fie cel mai fumos, să nu aivă snur, să aivă , să fie cu pietricele să nu fie,să fie colorat să nu .

Dar uităm că ceea ce ar trebui să ne prindem in piept ,e defapt ceva cu mult mai important!

Dumnezeu in bunătatea Lui ne-a creat,iar noi putem să alegem ce fel de calităti să ne impodobească.

Am o gamă variată de mărțisoare le dau pe gratis ! Cum ar fi Credință, Iubirea,Bunătatea ,Onoarea,Curajul, Smerenia, Evlavia.

Mai sunt multe altele, dar mă opresc aici.

Trecem aşa de superficial peste sufletul nostru atunci cand trebe sa ne gândim la trup.

Noi fetele ştim ce zicem cand este să ne pregătim de biserică,de vre-o ieşire sau de şcoală, pierdem timp prețios cautând cum sa ne facem părul sau cum să ne asortăm (nu e nimic rău in asta) ,Dar dacă negrijăm ce avem mai frumos, şi anume: Sufletul,ne pierdem timpul  .

Ce ne serveşte  in inimă drept mărțişor ?

În dreptul inimi tale? Ce „mărțişor” te reprezintă draga mea? Care este prețul pe care tu ți-l pui . Şi te rog să te gândeşti la asta . Nu te vinde uşor celor care nici nu merită.

Şi nu uita că principile sunt deasupra sentimentelor . Prețul tău spune multe despre tine .

Recent am vorbit cu o fată mai micuță ca si mine care avea prieten(eu nu condamn asta) dar mi-a spus ce „fel” de prieten avea, care a fost relația  lor..Mai aveam umpic si luam stetoscopul să imi verific bătăile inimi care au inceput să galopeze.

Nu îmi venea să cred! Vă dați seama că i-am spus să renunțe!?  I-am promis că îi voi scrie un articol special pentru acest gen de probleme.

Lumea din ziua de azi a ajuns sa privească femeia ca pe o jucărie, acesta este tristul adevăr! Femeile au ajuns sa se vândă, sa nu mai aivă onoare,demnitate . Ceea ce Dumnezeu consideră păcat, oameni aplaudă..

Dumnezeu a pus in noi gingăşie,frumusețe,parfum ca şi intr-o floare, diversificare.

Ne-a făcut diferite,dar frumoase .

Toate femeile/fetele sunt frumoase ! Asta nu se discută! TOATE !

Dar poți sa fi cea mai superbă dintre superbe , să  porti cel mai frumos mărțişor in piept.

Să ai cele mai scumpe haine,daca nu ai unul ca si Sarah(care a fost credincioasă) Ca si Rebeca( care a fost increzătoare) ca şi Rahela&Leah(care au fost supuse) ca si Estera ( care a fost curajoasă) ca si Marta,Maria,Naomi,Rut care şi-au purtat cu cinste „mărțişorul” şi nu doar unul.

Ele au fost femeile care au invins ,femeile care au luptat,şi au biruit. fiecare in domeniul ei şi fiecare in diferite probleme.

Poți să îți alegi si tu „mărțişorul ” care să te reprezinte pe tine, tu cea frumoasă!

Draga mea, noi invățăm împreună de la cele de mai sus.Invătăm cum să stăm cu fruntea sus,cum sa avem ochii ațintiți spre Creator .

Până data viitoare nu uita că eşti o floare frumoasă pe care Domnul a sădit-o in grădina lui . Şi care nu are neapărat nevoie de o zi ca să fie apreciată . Tot ce ai nevoie este Dumnezeu, care iti poartă de grijă .

Eu mi-am ales mărțişorul de a fi o învingătoare, tu?

Domnul să vă binecuvânteze minunatelor! 😘

Lasă un răspuns

