Te rog ai grijă de mine

 Draga eu,  promite-mi că IMG_20170327_212147_279după ce ai să citeşti asta vei avea grijă să nu mor, te rog salvază-mă !

Nu ai timp şi alergi 70 de ani, dar uiţi că eu sunt cel care va trăi pentru veşnicie.

Nu ştiu ce semnal de alarmă să mai trag, sunt obosit şi sunt mai gol decat am fost vreodată. Sunt sătul să mă vinzi atat de uşor, totuşi nu valorez mai mult? Nici măcar umpic de regret? Mă trădezi foarte uşor şi mă dai la schimb pentru plăcerile tale bolnave, care mă descompun înainte de vreme .

Mă târăşti în păcat zi de zi, lăsand ca asta să distrugă câte o părticică din mine. Dar ai numai o viata distrează-te! Că trupul tău valorează mai mult ca sufletul.

Ce mai glumă, că nu vă uitati la ambalaje când de fapt sunteți absorbiți de ele. Pentru trupul tău faci atâtea sacrificii, dar pentru mine, pentru mine ce faci? Când ai stat ultima data cu mine prietene? Cand te-ai oprit din a-ți face planuri ? Când ai stat ultima dată în faţa unui sicriu, gândindu-te la moartea ta?

Când ai să încetezi să îţi mai pierzi timpul cu gunoaiele lumii acesteia?
,,Valoarea ta este ceea ce eşti, nu în ceea ce ai.”

Mă auzi? Sunt eu, şi strig! Strig  pentru că nu vreau să mor! Strig pentru că deşi esti trup şi ai nevoile tale, eu sunt suflet şi am şi eu nevoile mele! Te rog înțelege că nu pot sta departe de cel care m-a creat! Am nevoie de lumină,  cum ai tu nevoie de aer. Am nevoie de Dumnezeu cum ai tu nevoie de inima ta.

Mai târât destul printre ruine, nedându-ţi seama cât de secat sunt, nedându-ţi seama care sunt consecințele neascultari.

Sunt la reanimare, fă ceva să mă poţi readuce la viață!  Am nevoie de rugăciunile tale ca să pot să mai rezist o zi. Poate că azi este ziua cand vei sta față în față cu mine, vei înțelege azi că eu am nevoie de lumină, că am nevoie de Dumnezeu.

Cum să laşi să îţi piară şi ultima speranţă prietene? La ce îți foloseşte toată lumea dacă mă pierzi pe mine? Tu când mori o să mori, dar eu răman pe vecie.

Nu ştiu cum va fi acea eternitate, poate că va fi plină de fum, foc, întuneric şi groaza, sau poate va fi lumină, pace şi bucurie. Cum îți înclini balanța?

Nu vezi că oricum trece timpul, şi încetul cu încetul murim în fiecare an ,,Că toți se nasc spre a muri…”

Nu îți place ceea ce îţi spun, dar ăsta e adevărul prietene, şi dacă nu vei face ceva, nu o să mă pierzi doar aici ci o să mă pierzi pentru veşnicie. Mai pus chezaş pentru tine . Acum luptă pentru mine!

Te rog, OPREŞTE-TE! Viața ta valorează mai mult. Nu trupul tău va fi veşnic, ci eu! Ascultă, aici sunt eu: Sufletul din tine.”

Lasă un răspuns

